1028691.jpg

Minulla oli JUHLAT, vieraita oli kymmenkunta ja maistuvia lahjoja tuli oikein kasapäin ja mikä hienointa sain oikein minulle tehdyn laulunkin, räppiä you know...Toisaalta tulen kyllä varmaan ikuisesti olemaan meidän perheen pentu. Olen luonteeltani niin niin leikisä, että välillä meinaa jo Mami ja muu väki ihan tuskastua :-) Energiani on loputon, Pelle on aina ollut paljon rauhallisempi, minä jaksan yökaudet etsiskellä jotain sopivaa pureskeltavaa, esim reppujen hihnat, tyynyn kulmat, mattojen reunat ja superherkkua, alusvaatteet... toki ei ole pulaa sellaisista minulle oikeesti tarkotetuista purujutuista, mutta tää on niin mukavaa kun koskaan ei tiedä minkä väristä oksennusta saa taas aikaiseksi... Pelle ei ole kuunapäivänä puuhaillut moisia, ja arvatkaa mitä, jos mua pissattaa, niin sitten pissataan, vaikka mihin ja vaikka ulkoa oltais just tultu... Että tälläinen minusta on tullut, mutta toisaalta kaikki pikkumurheet on kuin poispyyhkäisty, kun katson nappisilmillä ja kääpäisen että silitystä, pliis :-) Luonteeni on superkiltti, jossa Pelle taas on enemmän sellainen oman tiensä kulkija... Kuvassa olen kummitädin hellässä huomassa :

1028727.jpg1028740.jpg

Tässäpä vielä HERRA, vanha Herra upean uuden turkkinsa kanssa...Pelle määrää meillä pienet asiat ja Mami isot, mutta eipä meillä juurikaan niitä isoja ole :-)